Adakah Seminar Hartanahku Bakal Dihentikan?

Perlukah seminar dan kelas hartanah Abang Ensem dihentikan tahun hadapan?

Itulah persoalan yang kerap berlegar di fikiran aku akhir-akhir ini apabila melihat jumlah peserta yang kian berkurangan. Seminar di Melaka hanya mampu menghadirkan 11 peserta manakala kelas hartanah ke-53ku baru-baru ini hanya mampu menarik kehadiran 18 peserta. Dari satu sudut, aku melihat ianya satu perkara yang agak baik bila mana statistik sebegini menunjukkan yang usaha perkongsian ilmu selama ini telah mampu mencelikkan mata anak muda sehinggakan tiada lagi yang perlu hadir ke seminar/kelas hartanahku.

Kelas hartanahku siri ke 53

Kelas hartanahku siri ke 53

Namun dari satu lagi sudut, ada kemungkinan berlakunya sekatan terhadap akaun FB aku apabila terdapat segelintir individu yang kata mereka, tidak pernah nampak status aku mempromosikan siri seminar aku. Hmmm..

Walaupun kelihatan ramai tapi hakikatnya, ianya dipenuhi oleh ejen-ejen IM Global yang bakal bermiting selepas event aku

Walaupun kelihatan ramai tapi hakikatnya, ianya dipenuhi oleh ejen-ejen IM Global yang bakal bermiting selepas event aku

Apa pun, masih terdapat beberapa lagi medium atau platform untuk aku berkongsi ilmu hartanah ini dan inshaaAllah jika diizinkanNya, aku bakal berkolaborasi ke peringkat yang lebih tinggi dan luas lagi selepas ini tanpa perlu mengadakan siri seminar aku lagi selepas ini.

Doakan ye.

One Response

  1. Amin Hakim November 14, 2016

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge